Ez a cikk a HUNET azon ügyfeleinknek szól, akik IT infrastruktúra üzemeltetési szolgáltatásokat vesznek igénybe. E cikk a számla értelmezéséhez ad információkat.

Miért kaptam ezt a számlát?

A válasz a számla tételeiben (számlasorokban) található. A számla sorairól küldtünk Önöknek teljesítés igazolást emailben – vagy ritkábban konkrét megrendelés és visszaigazolási levelezés zajlott közöttünk, ebben található a teljesítés igazolásának a hivatalos és érvényes dokumentációja. Hol található ez? Ez attól függ, hogy Önök hogyan intézkedtek erről felénk:

  • Az Önök cége megadott számunkra egy pénzügyi kapcsolattartó emailcímet – ez nagy valószínűséggel az Ön emailcíme, de lehet más emailcím is. Ha napi apró-cseprő ügy van a számlán, akkor valószínűleg ezen emailcímen találják a teljesítés igazolást.
  • Ha Önök egy adott konkrét projekt kapcsán más személyt jelöltek meg, akkor az ő emailcímén található az ajánlat és a megrendelés, valamint a feladat elkészültét bizonyító levél. Ez a ritkább eset.

Hogyan találja meg Ön vagy a munkatársa a konkrét teljesítést igazoló emaileket? Az ügyszám alapján. Azaz e számlán a kérdéses tételnél Ön talál egy #…. formátumú számot, ez az ügyszám (pl. #1234567 ). Kérem, keressen rá a saját emailjei között – vagy ha máshoz érkeznek az emailek, akkor az adott személy emailjei – között az ügyszámra (a # jellel, azaz az előző példánál maradva: #1234567 – természetesen nem ezen számot kell keresni, hanem a kérdéses számla tételnél található számot). Ezen levelek között találják a teljesítés igazolást, általában egy különálló levélben, PDF csatolmányként.

Mit tegyek, ha nem értek egyet a számlán szereplő összeggel?

Kérjük, hogy jelezze ezt mindenképpen – ez nagyon fontos nekünk. Akár a szolgáltatással nem volt elégedett, akár az összeg nem stimmel Ön szerint, akár bármi más okból. Hogyan? Legegyszerűbb a számlára válasz-emailként – de telefonon is fogadjuk a hívását a szokott számainkon.

Tényleg fontos számunkra az, hogy átláthatóan és a megállapodásaink szerint számoljunk, és elégedettséget érezzenek az ügyfeleink, hogy a megfelelő munkát és korrekt elszámolást kaptak. Csak akkor tudjuk, hogy Önben kérdések maradtak, vagy elégedetlen, ha ezt jelzi. Ezt mi köszönettel és nyitottan fogadjuk, ha hibázunk, akkor különösen köszönjük, hogy segített korrigálni – ha az derülne ki, hogy rendben volt az elszámolás, akkor pedig megnyugtató, hogy sikerült tisztázzunk egy aggodalomra okot adó kérdést.

 

HUNET ügyszám: #3586330