Mivel segítjük ügyfeleinket? Céljaink:
- Átlátható és kontrollálható IT költségek.
- Segítőkész, gyors reakció.

- Elérhetőek vagyunk. Munkaidőben vagy 0-24-ben, igény szerint.
- Személyes kapcsolattartót biztosítunk ügyfeleinknek.
- A Hunet 50-nél több szakember közössége, széleskörű tapasztalattal.
- Folyamatos, automatizált rendszerfelügyeletet biztosítunk
központi monitorozó rendszerrel.
- Vállaljuk IT rendszerek átvilágítását, konzultációt, rendszertervezést.

Programtervező matematikus,
a Hunet technológiai vezetője
Bálint Bekény

Informatikai szakemberek vagyunk. Miben segít­hetünk?

  • Elérhetőek vagyunk. Munkaidőben vagy 0-24-ben, igény szerint.
  • Személyes kapcsolattartót biztosítunk ügyfeleinknek.
  • A Hunet 50-nél több szakember közössége, széleskörű tapasztalattal.
  • Folyamatos, automatizált rendszerfelügyeletet biztosítunk központi monitorozó rendszerrel.
  • Vállaljuk IT rendszerek átvilágítását, konzultációt, rendszertervezést.

Az elmúlt közel 30 évben ezernél több cégnek szolgáltattunk, vagy az igényeik szerinti szoftverrel és hardverrel láttuk el őket. A fenti logók közülük mutatnak be párat.


A Hunet szolgáltat 3-300 fős cégeknek, mellettük vannak nagyvállalati megrendelőink is – azaz minden méretű szervezetnek szívesen dolgozunk. Vannak ügyfeleink Budapesten és vidéken is. Bár büszkék vagyunk arra, USA-tól Ausztráliáig nemzetközi munkáink is vannak – és esetenként a TESLA mérnökeivel dolgoznak együtt a kollégáink -, de fő célunk, hogy magyarországi cégeknek biztosítsunk megfelelő IT hátteret. Szerteágazó iparágakból érkeznek megrendelőink: kereskedő, gyártó és szolgáltató cégek, szoftverfejlesztők, ügyvédi és mérnöki irodák, orvosi rendelők, nonprofit szervezetek, oktatási intézmények, online szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások. Várjuk az Önök megkeresését is! Itt tud kapcsolatba lépni velünk:

Ügyfeleink mondták rólunk

“Egyszerűen tökéletes, jó érzés, hogy vannak még partnerek, akik a korrekt elszámolás hívei.”

“Kifejezetten tetszik, hogy a nehezebben megoldható problémák sem sikkadnak el, hanem addig dolgozik rajta a csapat, addig próbálnak további információkat begyűjteni, amíg nem sikerül megoldani a problémát!”

“Segítőkészek, rugalmasak, és kevés ideig foglalják a gépet az esetleges javításokkal, ami nálunk fontos tényező”

“Készségesek, türelmesek”

”Korábbi munkahelyemen 5 éven keresztül dolgoztam a Hunet Kft-vel. Ők nyújtották a rendszergazda szolgáltatást. Probléma esetén, mindig elérhetőek voltak, folyamatosan…”

Mi mondjuk magunkról

Hogyan fogalmazzuk meg a küldetésünket, amiért a Hunet nap mint nap dolgozik?

  • IT háttértámogatást adunk. Feladatunk a rugalmas, biztonságos, professzionális IT rendszerüzemeltetés.
  • Elsődleges számunkra az ügyfelünk igényeinek megértése.
  • Célunk, hogy megrendelőnk saját tevékenységére tudjon fókuszálni, levegyük az átadott feladatokat a válláról – és ezzel hozzájáruljunk a sikeréhez.

A pozitívumok

  • Kis és nagy ügyfeleket is szívesen kiszolgálunk, mert a háttérben olyan hatékony rendszereink vannak, amelyben nincs különbség egy 12 fős és egy 120 fős cég informatikai üzemeltetése között: monitorozó rendszerek, automatizált folyamatok, tiketing, minőségbiztosítás.
  • Folyamatosan (0-24) monitorozzuk az üzemeltetett rendszereinket, így amit lehet, preventíven kezelünk.
  • Jól definiált belső quality folyamataink vannak, így a hibáinkból tanulunk, a problémás esetek arányát évről évre csökkentjük.
  • Dokumentáltan dolgozunk: minden feladat automatikusan az ügykezelő rendszerünkbe kerül, minden pillanatban van gazdája, így tiszta a felelősség is, és pontos képet tudunk adni ügyfeleinknek minden pillanatban.
  • Pontos riportokat tudunk adni a munkánkról, segítjük ügyfeleink költségoptimalizálási törekvéseit.
  • Elérhetőek vagyunk: a helpdesk csapatunk létszáma az ügyfeleink igényéhez igazodik, és az ügyeletünk éjjel-nappal elérhető.
  • Képezzük magunkat: hivatalos Google és Microsoft partnerek vagyunk, ennek megfelelően évről évre friss vizsgákat tesznek kollégáink.
  • Jó kapcsolatban vagyunk az ügyfeleinkkel is, egymással is – kicsi a fluktuáció mindkét területen: sok éves, gyakran több évtizedes ügyfélkapcsolataink vannak, és a munkaközösségünk is stabil, minimális forgással.
  • Az 50 fős szakmai közösség sok szakterületet lefed – a normál irodai IT-n túl is. Csak pár példa: a devops ops oldali részei – tűzfal konfigurálás – hálózati architect munkák (MikroTik, Cisco, Palo Alto, Fortinet) – biztonsági mentési rendszerek felülvizsgálata+tervezése+kivitelezése (főleg Veeam és MSP365) – cloud migrációk tervezése és kivitelezése Azure, Google, AWS környezetekben – Microsoft M365 és Google Workspace bevezetés és felhasználói oktatás, támogatás – VMware, Windows, Linux szerverek és hozzájuk tartozó virtualizációs megoldások üzemeltetése – wifi hálózatok  tervezése és kivitelezése UniFi Ubiquiti és Cisco eszközökkel. Azaz lényegében az IT infra feladatokból az elterjedt gyártók és szolgáltatók eszközeivel dolgozunk.

Vannak hibáink

  • Nem vagyunk hibátlanok, azaz: bár van belső quality, szabványosított folyamatok és ellenőrzések, Microsoft, Google és más vizsgáink – ennek ellenére még mindig követünk el hibákat. Ha 1000 feladatból 999-et hibátlanul zárunk, egyúttal ez azt is jelenti, hogy 1-ben hibáztunk. Mindig sajnáljuk, ha gondot okozunk valakinek. Ezen túlmenően: anyagilag is vállaljuk a felelősséget a hibáinkért, kompenzációt kínálunk fel. Bár van szakmai felelősségbiztosításunk, de akkora kár még soha nem merült fel a működésünk során, hogy egyáltalán szóba jött volna a biztosítás éles használata.